Haloooo waloooooooooooooo

HYE KORANG TIMA KASEH LER SBB ADA GAK YG SUDI BUKA BLOG AKU ATAUPUN SUDI FOLLOW BLOG AKU YG TAK SEBERAPA NI.......SALAM PERKENALAN DAN SLM UKHWAH LAR BEB........

Tuesday 29 November 2011

antara perwatakan ganas dan perwatakan baik

kenapa aku tetiba teringin nk tulis ttg perkara ni???sbb aku takder idea...no lah...aku kekadang terkeliru ngan sifat aku kdg2 aku terasa ingin memberontak dlm per keadaan pon...aku kdg2 pnat tau jadi budak baek...ada yg kata aku ni lurus bendul???ye ker aku ni lurus bendul??/dan sifat ada dlm diri aku selalu mengundang ketawa pada sume org......

tapi kalo jadi budak baik akn selalu ditindas dan selalu kena tipu itulah yg selalu terjadi pada diri aku..kdg2 apa org buat kat aku,aku sbr jer dan masih mampu tersenyum ..........tpi kekadang aku da penat buat baek ngan org,kdg2 nk jugak bersifat sombong...tpi kalo sombong kn nanti kena pulau hidup pon tak ceria...nk tunjuk ganas takkan nk jadi gengster kalo nk jadi gengster kena tahu gaduh sdgkn aku spjg usia aku tak penah gaduh dan tak tahu pon nk bergaduh...........apakah aku perlu join grup samseng...tuk apa????sememangnya jauh skali ngan sifat aku..............

tetiba terasa lapar lar plak.............urmmm sabar perut,tahan2....nk kena diet supaya bleh kurngkn brt badan nanti nk gy try pentas pilih kaseh huhuhu............opss melalut lak...jadi apa kesimupln yg aku dpt ek antara perwatakan ganas dan perwatakan baik....apa definisi sebenarnya ttg baik....dan bagaimana nk jadi seseorg yg baik......selama ni aku merasa diri aku da cukup baik ye ker???/aku tak selalu gak tlg org kdg2 aku tak mampu nk menolong.....urmmmmm..............

No comments:

Post a Comment